
Profil Firmy w Google
Daj się znaleźć i poznać klientom! Stwórz treść na Profil firmy w Google! W ten sposób zaprezentujesz wszystkie podstawowe dane o firmie bezpośrednio w wyszukiwarce.
Google Profil Firmy (dawnej zwany Google Moja Firma) jest bezpłatnym narzędziem, które pozwala przedsiębiorcom w łatwy sposób zarządzać swoją obecnością w wynikach wyszukiwania Google oraz w Google Maps. Dzięki niemu możesz szybko zaprezentować swoją firmę potencjalnym klientom, którzy szukają lokalnych usług lub produktów.
Jakie korzyści przynosi Profil firmy w Google?
Skorzystanie z narzędzia daje przede wszystkim widoczność w wynikach wyszukiwania lokalnego. Doskonale sprawdza się także w lokalizowaniu firmy w Google Maps. W ten sposób użytkownicy łatwo znajdą Twoją firmę, wpisując zapytania związane z branżą, np. „sklep z artykułami BHP Warszawa”.
Tworząc profil firmowy w Google zapewniasz użytkownikom łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych informacji o Twojej działalności. Wszystkie podstawowe informacje publikujesz w 1 miejscu. W ten sposób klienci sprawdzą adres siedziby, godziny otwarcia, dane kontaktowe czy stronę internetową. Tu możesz również opublikować zdjęcie lokalu, produktów czy usług.
Ważnym punktem w Profilu Firmy w Google jest możliwość budowania wiarygodności. To przez Google Twoi klienci mogą wystawiać recenzję firmie, dzięki czemu zwiększają zaufanie do marki. Co więcej, dzięki funkcji wiadomości i Q&A klienci mogą zadawać pytania bezpośrednio przez Google, a Ty możesz na nie szybko odpowiadać.
Profil firmy w Google daje Ci także możliwość weryfikacji sposobów, w jaki klienci znajdują Twoją firmę. Tu sprawdzisz, ile osób kliknęło numer telefonu, czy jak często przeglądano zdjęcia i wpisy.
Czy warto mieć w wyszukiwarce Google swój profil?
Usługę Google Profil firmy polecamy szczególnie przedsiębiorcom, którzy działają na rynku lokalnym. Jednakże jest na również doskonałą formą darmowej reklamy i prezentacji oraz świetnie przekłada się na pozycjonowanie Twojej witryny.
Co zatem zyskujesz zakładając Profil firmy w Google?
- Zwiększenie widoczności lokalnej
Jeśli prowadzisz firmę o charakterze lokalnym (np. restaurację, sklep, salon usługowy), Google Moja Firma pomaga dotrzeć do klientów w Twojej okolicy. - Poprawę wizerunku firmy
Profesjonalny profil z aktualnymi informacjami i pozytywnymi opiniami buduje zaufanie i zachęca do skorzystania z oferty. - Lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania
Firmy z dobrze zoptymalizowanym profilem mają większą szansę na pojawienie się w czołówce wyników wyszukiwania lokalnego. - Bezpłatną reklamę
Stworzenie profilu jest darmowe, a daje ogromne możliwości promocji. Możesz publikować posty, informować o aktualnych promocjach i wydarzeniach.
Chcesz stworzyć treść na Profil firmy w Google? Skontaktuj się z naszą firmą! Zadzwoń lub napisz — pomożemy, doradzimy, wykonamy!
KONTAKT
Dobra treść na stronie jest więcej warta niż dobry sprzedawca. Nigdy nie boli jej głowa, niezmiennie prezentuje wszystkie atuty i korzyści z zastosowania produktu czy usługi. Nie chodzi na urlop, nie bywa chora. Wykonasz ją raz, aby przez miesiące prowadziła skuteczną sprzedaż. Możesz ją do woli poprawiać i modyfikować na własne potrzeby.
Jest jednak jeden warunek — treść będzie miała te wszystkie atuty, kiedy będzie odpowiednio napisania językiem korzyści w sposób użyteczny dla internautów. Jeśli chcesz mieć na swojej stronie takie profesjonalne treści, skontaktuj się z nami.
Urszula Stanisławska-Hunek
