Myślisz, że jeśli masz firmę transportową to nie potrzebujesz strony www? Bardzo się mylisz! Gdy Twojej firmy nie ma w sieci to klientom bardzo trudno ją znaleźć.

Jak współcześnie klient szuka hydraulika?
Teraz każdy, kto szuka jakiejkolwiek usługi, najpierw wbija ją w wyszukiwarkę — najczęściej Google. Dotyczy to nie tylko usług globalnych i dużych przedsiębiorstw, ale również niewielkich firm.
Szukasz sklepu muzycznego? Szewca? Zakładu pogrzebowego? A może lokalu na wesele? Wszystkie te usługi znajdziesz w internecie. Także lokalnie. Z pewnością sam tak robisz i to niezależnie od tego czy masz 15, czy 60 lat.
Jeśli jesteś niewielką firmą, zawsze możesz stworzyć małą stronę www (linkowanie do OFERTA/STRONY WWW) — tzw. wizytówkę w sieci. Wystarczy kilka podstawowych informacji na Twój temat, krótki opis oferty, dane kontaktowe.
Strona www — to nie tylko oferta
Strona www ma swoje zadania do spełnienia. Z jednej strony jest to informacja o Twojej działalności, z drugiej strony forma ogłoszenia, które ma przyciągnąć do Ciebie klientów. Dlatego strona powinna być atrakcyjna wizualnie i wartościowa dla wyszukiwarek.
Zatem musisz na niej przedstawić swoją ofertę. Jeśli masz salon fryzjerski zaprezentuj fryzury, dodaj kilka ciekawych zdjęć, napisz, w czym się specjalizujesz, jakie szkolenia masz ukończone, jakich kosmetyków używasz itp. To pozwoli Twoim klientom zorientować się w Twoim warsztacie i podjąć decyzję, że chcą przyjść do świadomego fryzjera, który zaproponuje im satysfakcjonującą usługę.
Pamiętaj jednak, że treści na stronie MUSZĄ BYĆ UNIKALNE! Nie możesz ich skopiować z innych stron czy publikacji, ponieważ w ten sposób narażasz się na wykluczenie z mechanizmu wyszukiwania w Google! Taki ban spowoduje, że Twoja witryna będzie niewidoczna w sieci. Nie warto także na stronie publikować treści wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Taki content jest ignorowany przez Google jako wytworzony mechanicznie, więc nie wspiera pozycjonowania.
Możesz na stronie mieć blog, aktualności, połączyć stronę z Profilem Firmy na Google, FB, Tik Toku, Instagramie czy X. W ten sposób zaprezentujesz swoje umiejętności i usługi.
Musisz pamiętać, że im większa będzie Twoja strona, im więcej będzie miała treści, tym lepiej będzie widoczna dla klientów. Pozycjonowanie stron w internecie zależy przede wszystkim od treści na stronie www. Ważne jest także systematyczne uzupełnianie treści — zarówno w mediach społecznościowych, jak i na blogu. Znaczenie mają także słowa i frazy kluczowe, które kierują klientów z internetu właśnie na Twoją domenę.
Jeśli potrzebujesz treści na stronę www — niezależnie czy dużą, czy tylko na wizytówkę — zadzwoń do nas! Zapewniamy szybkie terminy i atrakcyjne ceny!